افزایش قیمت شکر

افزایش قیمت شکر

  1. January 28, 2021

    قیمت شگر امروز 9 بهمن 1399 /شکر به 11800 تومان رسید

    آیا قیمن شکر به 18000 تومان خواهد رسید؟ سئوالی که جواب آن شاید تا پایان سال 99 مشخص شود

    ادامه مطلب
  2. January 26, 2021

    قیمت شگر امروز 7 بهمن 1399 شکر گران شد

    قیمت شکر امروز ۷ بهمن ۹۹ اعلام شد.به گزارش گروه خبری بازار مولوی قیمت شکر نسبت به روز قبل با اندکی افزایش به ۱۱۸۰۰ تومان رسید .این در حالی است که قیمت شکر از مدت مشابه خود در

    ادامه مطلب
  3. January 26, 2021

    قیمت شگر امروز 8 بهمن 1399 /11650

    قیمت شکر امروز ۷ بهمن ۹۹ اعلام شد.به گزارش گروه خبری بازار مولوی قیمت شکر نسبت به روز قبل با اندکی کاهش به 11650 تومان رسید .این در حالی است که قیمت شکر از مدت مشابه خود در ما

    ادامه مطلب
  4. November 10, 2020

    احتمال افزایش شدید قیمت شکر قوت گرفت

    به گزارش بازار مولوی قیمت شکر در حال افزایش است.قیمت عمده شکر ۵۰ کیلویی که درهفته دوم آبان ماه ۹۹ با نرخ ۷۳۰۰ الی ۷۸۰۰ در حال داد و ستد بوذ . امروز ۲۰ آبان ۹۹ به قیمت ۸۲۰۰ الی ۸۸۰۰ در حال داد ستد است.با توجه به اینکه ارز نیمایی در سال ۹۸ به شکر تعلق نمیگیرد و موجودی قدیم از ابتدای سال ۹۹ در حال مصرف می باشد این احتمال که شکر قیمت های جدیدی را تجربه کند وجود دارد.البته باز تصمیم دولت به کاهش یا افزایش این کالای استراتژیک اولویت دارد.
    با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز۹۹ و بالا رفتن تقاضای شکر باید دید قیمت نهایی این محصول چه قدر خواهد شداینکه آیا شکر درنیمه دوم سال 99 گران میشود باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

    ادامه مطلب
  5. May 23, 2020

    قیمت روز شکر

    قیمت عمده شکر

    قیمت عمده شکر در طول سال با نوساناتی همراه است.در قیمت عمده شکر به جز روند های بازار داخلی متغییرات خارجی نیز سهم بسزایی ایفا می کند ،چرا که شکر یک کالا استرانژیک جهانی است و قیمت مبنای آن بر اساس قیمت جهانی تعیین می شود.اما همیشه کشور ها با واردات یا ذخیره سازی شکر نوسات قیمتی آن را در بازده های طولانی ثبت می کنند .هنوز تعریف مشخصی از خرید عمده شکر وجود ندارد اما به طور کلی خرید هر واحد کامل از هر نوع شکر خرید عمده محسوب می شود مثال: ۱ کیسه ۵۰ کیلویی شکر - ۱ کارتن شکر ۹۰۰ گرمی - ۱۵ تن شکر ۵۰ کیلویی فله و... حجم سفارشات در سفارشات فله از ۵۰ کیلوی تا ۲۵ تن عمده محسوب می شود.

    ادامه مطلب
بازار مولوی ::بزرگترین پخش مواد غذایی اساسی در ایران (از1373)